50 pontos ellenőrző lista webshop tulajdonosoknak

2024.03.15

Tudni szeretnéd, hogy milyen okok vagy indokok alapján dönthetnek úgy a látogatóid, hogy vásárlás nélkül elhagyják a webshopod? Mutatunk 50 lehetséges kilépési pontot, amivel leellenőrizheted, hogy a webshopod fel van-e készítve a leggyakoribb elhagyási okok kivédésére.

  1. Ismerős és megbízható márkanévvel rendelkezik a webshopod?
  2. Gyorsan töltődik be a webshopod minden eszközön?
  3. Mobilbarát és tabletre optimalizált a webáruházad?
  4. Modern és vonzó a webshopod designja?
  5. Több nyelvi opciót kínál a webáruházad a látogatóknak?
  6. Működik és könnyen használható a keresőfunkció a webshopon?
  7. Kerülöd a túlzott reklámokat és pop-up ablakokat a webáruházadban?
  8. Mértékletesen használod az email marketinget a webshop promóciójához?
  9. Aktív és kommunikatív vagy a közösségi médiában a webshopod nevében?
  10. Egyszerű és intuitív a menürendszered a webáruházadban?
  11. Versenyképesek és ésszerűek az árak a webshopodban?
  12. Realisztikusak a kedvezményeid, és nem ígérsz túlzott akciókat a webáruházadban?
  13. Stabilak és előre kiszámíthatóak az árak a webshopodban?
  14. Széles és releváns a termékválasztékod a webáruházadban?
  15. Hatékony és felhasználóbarát szűrőket kínálsz a webshopodban?
  16. Lehetőséget biztosítasz a regisztráció nélküli vásárlásra a webáruházadban?
  17. Minimalizáltad a captcha kódok használatát a webshopodban?
  18. Kevés a 404-es oldalak és a tört linkek száma a webáruházadban?
  19. Magas minőségű és részletes termékképeket használsz a webshopodban?
  20. Több képet kínálsz minden termékről a webáruházadban?
  21. Van használat során bemutató termékfotó vagy videó a webshopodban?
  22. Zoomolhatók a termékfotók a webáruházadban?
  23. Részletes és informatív termékleírásokat kínálsz a webshopodban?
  24. Korlátozott a termékopciók száma (pl. szín, méret, űrtartalom) a webáruházadban, hogy elkerüld a "döntési bénulást"?
  25. Egyszerű és könnyen elérhetőek a funkciók (pl. összehasonlítás, kedvencek, véleményezés) a webshopodban?
  26. Működik és könnyen használható a kívánságlista funkció a webáruházadban?
  27. Pontos és helyesírási hibáktól mentes termékleírásokat használsz a webshopodban?
  28. Jól navigálható és hasznos a termékajánló rendszer a webáruházadban?
  29. Naprakészek a készletinformációk a webshopodban?
  30. Sokféle szállítási lehetőséget kínálsz a webáruházadban?
  31. Gyors és megbízható a szállítás a webshopodban?
  32. Sokféle fizetési opciót kínálsz a webáruházadban?
  33. Megbízhatónak és biztonságosnak tűnik a webshopod, vannak tanúsítványaid?
  34. Tisztázottak a termékek gyártási körülményei a webáruházadban?
  35. Figyelembe veszed a patriotizmus és politikai szempontokat a termékkínálatodban?
  36. Pozitív a hírneved, és sok a vásárlói vélemény a webshopodban?
  37. Tartalmaz a webáruházad szakmai tartalmakat, mint blogok vagy útmutatók?
  38. Egyszerű és működőképesek a regisztrációs és belépési lehetőségek a webshopodban?
  39. Gyors és egyszerű a fizetési folyamat a webáruházadban, anélkül, hogy felesleges információkat kérnél?
  40. Megfelelő adatvédelmi biztonságot nyújtasz a vásárlóid személyes adatainak kezelésében?
  41. Zökkenőmentes a bankkártyás fizetési folyamat a webshopodban?
  42. Átláthatóak és egyértelműek a költségek (pl. szállítási díj, utánvét díja) a webáruházadban?
  43. Előre kommunikálod a vám- és nemzetközi szállítási költségeket a webshopodban?
  44. Kínálsz lehetőséget céges (számla ellenében történő B2B) vásárlásra a webáruházadban?
  45. Térképes megjelenítést biztosítasz a csomagpontok kiválasztásához a webshopodban?
  46. Világos és érthető a cookie tájékoztató a webáruházadban?
  47. Könnyen elérhető és segítőkész az ügyfélszolgálatod?
  48. Egyszerű és gyors a visszaküldési folyamat a webshopodban?
  49. Világosan kommunikálod a garanciavállalást, a szervizelést és a visszaküldési lehetőséget?
  50. Egyértelműen feltünteted a céges adataid és elérhetőségeid, mint a webshop üzemeltetője?

Mit tudsz tenni, ha nem minden válaszod volt "IGEN"?

  • Írj nekünk és elküldjük a fenti pontokhoz kapcsolódó részleteket az általad megadott email címre, sőt ha kéred,
  • segítünk a hiányosságok kijavításában is, hogy a lehető legkevesebb vásárlót veszítsd el.