Friss hírek

Bárki, bármit állít, az e-mail marketing még mindig az egyik legeredményesebb és legköltséghatékonyabb módszer a vállalkozások számára, hogy kapcsolatot tartsanak régi vásárlóikkal, növeljék új ügyfeleik számát, forgalmukat, és ezzel értékesítési bevételeiket. Alábbi cikkünkben összeállítottunk 10 tippet, ami segítséget adhat a hatékony e-mail...

A mai felgyorsult, a COVID-19 vírus miatt pedig még inkább az online térbe terelődött információs világban már nem egy választható lehetőség a cégek számára megjelenni a közösségi oldalakon, hanem szinte kötelező. Aki ezt még mindig kihagyja, számos előnytől esik el. Ezeket a veszteségeket próbáltuk most számbavenni.

A mai weboldalaknak a megfelelő tartalmon kívül két dologra kell koncentrálniuk: a megfelelő felhasználói élményre (UX) és a mobilbarát megjelenésre. Mindkettőt segíti, ha azonnal kattintható telefonszám és e-mail cím található rajtuk. De, hogy is kell készíteni ilyet? Most eláruljuk.

Digitális világban élünk, és az az igazság, hogy ha nem vagy jelen az online térben, akkor ne számíts arra, hogy megtaláljanak. Kivéve persze, ha a jó híred szájról szájra terjed -, bár ennek felépítéséhez általában hosszú évek vagy évtizedek kellenek. Hogyan szállj be a digitális marketing világába, és miként csináld hatékonyan? Most megmutatjuk.

Éttermi alapanyagokat és félkész termékeket gyártó és forgalmazó ügyfelünk új weboldalához, közösségi és nyomtatott megjelenéséhez, valamint készülő webshopjához keresünk gyakorlott és profi gasztro fotóst.

A Google már 2020-ban több változást bejelentett a rangsorolási algoritmusaival kapcsolatban, melyek igazán 2021 tavaszán fejtik majd ki hatásukat és hoznak látványos változásokat. SEO trend 2021 infografikánkkal és rövid magyarázatunkkal szeretnénk segíteni a 2021-es keresőoptimalizálási és bevételi terveid elkészítésében.

A kulcsszó kutatás a keresőoptimalizálás (SEO) és a kattintás alapú kereső hirdetések (PPC) alapvető és egyik legfontosabb lépése, mely jelentős időráfordítással jár. Most bemutatunk 10 ingyen alkalmazható eszközt, ami megkönnyítheti és meggyorsíthatja kulcsszó stratégiánk kialakítását.

A közösségi média kiváló hely arra, hogy olyan fizető ügyfeleket találj, akik megveszik a termékeid és szolgáltatásaid. A legfőbb probléma viszont, - amit rendszeresen hallunk ügyfeleinktől, - hogy nem tudják, hol kezdjék. Ha Te is így vagy ezzel, olvass tovább.