Friss hírek

Másfél éve van velünk az OpenAI által kifejlesztett ChatGPT, amely új szintre emelt mindent, amit a mesterséges intelligenciáról előtte hittünk vagy elképzeltünk. Kíváncsiak voltunk, mennyire ismeri ügynökségünket a legnépszerűbb chatbot, ezért készítettünk vele egy mini interjút. Íme a kérdések és a ChatGPT válaszai.

Gondolkoztál már azon, hogy miért találkozol mindig az első találatok között bizonyos weboldalakkal, amikor valamit keresel a neten? A válasz egyszerű: a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO, a digitális marketing egyik legfontosabb eszköze. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan alkalmazkodj a digitális marketing megújult világához és miként használhatod...

A marketing és az értékesítés világában számos rövidítés és mozaikszó használatos, amelyek ismerete elengedhetetlen a sikeres kommunikációhoz és stratégiai tervezéshez. Az alábbi cikkben összegyűjtöttük az általunk legfontosabbnak tartott 55 fogalmat A-tól Z-ig, amelyek segítenek eligazodni a szakmai zsargonban. Olvass tovább, és ismerd meg, hogyan...

Egy olyan korban, amikor a digitális jelenlét az üzleti siker szinonimája, egyre nagyobb versenyre lehet számítani a digitális marketing világában is. Elengedhetetlen tehát, hogy megismerd azokat az azonnal használható stratégiákat és gyakorlati taktikákat, amelyekkel élen járhatsz. Ha szeretnél kiemelkedni a versenytársaid közül és még...

A kínai Temu online piactér, mint az e-kereskedelem új óriása, villámgyors terjeszkedésével világszerte felforgatja a hagyományos e-kereskedelmi struktúrákat, Magyarország sem kivétel. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogy a Temu milyen stratégiákat alkalmaz a piaci térhódítás érdekében, és miként hatnak ezek a helyi webshopok működésére. Megvizsgáljuk...

A közösségi média óriási lehetőségeket rejt, hogy növeld énmárkádat és szakértői márkaismertségedet. Azonban, mint minden eszköznél, itt is nagy a felelősség: egy rosszul megválasztott téma komoly károkat okozhat a márkaépítés folyamatában. Lássuk, melyek azok a megosztó témák, amelyektől érdemes távol maradnod, hogy énmárkád ne csorbuljon!

Tudni szeretnéd, hogy milyen okok vagy indokok alapján dönthetnek úgy a látogatóid, hogy vásárlás nélkül elhagyják a webshopod? Mutatunk 50 lehetséges kilépési pontot, amivel leellenőrizheted, hogy a webshopod fel van-e készítve a leggyakoribb elhagyási okok kivédésére.

Az online és a digitális világ rohamos fejlődésével egyre több vállalkozás ismeri fel a jelenlét fontosságát a digitális térben. De vajon egy online marketing vagy egy digitális marketing ügynökség tud jobban segíteni? Ebben a blogposztban átfogó képet adunk arról, hogy melyek azok a különbségek, amelyek meghatározhatják, hogy milyen...

Egy marketing vagy kreatív ügynökség egyik legféltettebb kincse a profi kreatív szövegíró, aki tényleg érti a dolgát. A kiemelkedően jó szövegírók számos kulcsfontosságú jellemzővel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan kommunikáljanak és meggyőző tartalmakat hozzanak létre. Megkérdeztük ügyfeleinket és kollégáinkat,...

Ha vállalkozóként, cégvezetőként vagy webshop tulajdonosként te is azon gondolkodsz, hogy belépj az online marketing világába, biztosan felmerült benned a kérdés: Mennyibe fog ez kerülni? Ebben a részletes útmutatóban átfogó képet kínálunk az online marketing ügynökségek feladatairól és 2024-es árairól, hogy segítsünk neked reális költségvetést...