A linképítés a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb, mégis gyakran félreértett eleme. Ebben a gyakran ismételt kérdéseket (GYIK) tartalmazó útmutatóban összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat, hogy segítsünk Neked jobban megérteni, miért érdemes szakértőkre bízni ezt a komplex folyamatot. Ismerd meg, hogyan növelheted weboldalad hitelességét...
Friss hírek
Másfél éve van velünk az OpenAI által kifejlesztett ChatGPT, amely új szintre emelt mindent, amit a mesterséges intelligenciáról előtte hittünk vagy elképzeltünk. Kíváncsiak voltunk, mennyire ismeri ügynökségünket a legnépszerűbb chatbot, ezért készítettünk vele egy mini interjút. Íme a kérdések és a ChatGPT válaszai.
Gondolkoztál már azon, hogy miért találkozol mindig az első találatok között bizonyos weboldalakkal, amikor valamit keresel a neten? A válasz egyszerű: a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO, a digitális marketing egyik legfontosabb eszköze. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan alkalmazkodj a digitális marketing megújult világához és miként használhatod...
A marketing és az értékesítés világában számos rövidítés és mozaikszó használatos, amelyek ismerete elengedhetetlen a sikeres kommunikációhoz és stratégiai tervezéshez. Az alábbi cikkben összegyűjtöttük az általunk legfontosabbnak tartott 55 fogalmat A-tól Z-ig, amelyek segítenek eligazodni a szakmai zsargonban. Olvass tovább, és ismerd meg, hogyan...
Egy olyan korban, amikor a digitális jelenlét az üzleti siker szinonimája, egyre nagyobb versenyre lehet számítani a digitális marketing világában is. Elengedhetetlen tehát, hogy megismerd azokat az azonnal használható stratégiákat és gyakorlati taktikákat, amelyekkel élen járhatsz. Ha szeretnél kiemelkedni a versenytársaid közül és még...
A kínai Temu online piactér, mint az e-kereskedelem új óriása, villámgyors terjeszkedésével világszerte felforgatja a hagyományos e-kereskedelmi struktúrákat, Magyarország sem kivétel. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogy a Temu milyen stratégiákat alkalmaz a piaci térhódítás érdekében, és miként hatnak ezek a helyi webshopok működésére. Megvizsgáljuk...
A közösségi média óriási lehetőségeket rejt, hogy növeld énmárkádat és szakértői márkaismertségedet. Azonban, mint minden eszköznél, itt is nagy a felelősség: egy rosszul megválasztott téma komoly károkat okozhat a márkaépítés folyamatában. Lássuk, melyek azok a megosztó témák, amelyektől érdemes távol maradnod, hogy énmárkád ne csorbuljon!
Tudni szeretnéd, hogy milyen okok vagy indokok alapján dönthetnek úgy a látogatóid, hogy vásárlás nélkül elhagyják a webshopod? Mutatunk 50 lehetséges kilépési pontot, amivel leellenőrizheted, hogy a webshopod fel van-e készítve a leggyakoribb elhagyási okok kivédésére.
Az online és a digitális világ rohamos fejlődésével egyre több vállalkozás ismeri fel a jelenlét fontosságát a digitális térben. De vajon egy online marketing vagy egy digitális marketing ügynökség tud jobban segíteni? Ebben a blogposztban átfogó képet adunk arról, hogy melyek azok a különbségek, amelyek meghatározhatják, hogy milyen...
Egy marketing vagy kreatív ügynökség egyik legféltettebb kincse a profi kreatív szövegíró, aki tényleg érti a dolgát. A kiemelkedően jó szövegírók számos kulcsfontosságú jellemzővel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan kommunikáljanak és meggyőző tartalmakat hozzanak létre. Megkérdeztük ügyfeleinket és kollégáinkat,...