A közösségi weboldalak immár 20 éve adnak lehetőséget az ismerőseinkkel való virtuális kapcsolattartásra, ám nem kellett sokat várni és a vállalkozások is megtalálták benne az üzleti potenciát, meglévő és leendő vásárlóik megszólításának és a kétoldalú kommunikáció módját. De mi a sikeres közösségi média aktivitás titka egy vállalkozás vagy márka...
Friss hírek
Biztosan hallottad, vagy olvastad már a PPC (Pay-Per-Click) marketing kifejezést, de ha pontosan nem tudod, hogy mit jelent, vagy még nem volt időd elmélyülni ebben a digitális marketing stratégiában, akkor most részletesen megmutatjuk a PPC marketing előnyeit és alkalmazási lehetőségeit, sőt ha ezek után úgy érzed, hogy a PPC hirdetéseket...
Marketing Koordinátor munkatársat keresünk
Ha szereted a digitális világot, a pörgést és örömöd leled a kreatív kihívásokban, akkor ez az álláshirdetés pont neked szól! Keresünk egy lelkes, lendületes, de a határidők betartására és betartatására is igényes személyt, aki szívesen csatlakozna ügynökségünkhöz, mint Marketing Koordinátor.
Az online kereskedelem területe egyre növekszik, és egyre több vállalkozó látja a sikerét egy webshop elindításában. Egy webáruház megnyitása azonban sokkal többet jelent, mint egy weboldal létrehozása a termékeinkkel. Ahhoz, hogy egy webshop sikeres legyen, számos lépést kell tenni és számos marketingtechnikát szükséges alkalmazni. Az alábbiakban ...
A digitális marketing és a keresőoptimalizálás mindig is gyorsan változó területek voltak. Ahogy azonban a mesterséges intelligencia (továbbiakban: MI, angolul: Artificial Intelligence, azaz röviden: AI) egyre elterjedtebbé válik, egyre nagyobb hatással lesznek az online keresések eredményeire és a digitális marketingre általában. Ebben a...
A közösségi média az életünk fontos, egyeseknek talán már nélkülözhetetlen része lett az utóbbi években, és az emberek többsége naponta használja ezeket a platformokat. Az üzleti világban is egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformok, hiszen az ügyfelek számára is egyre fontosabb, hogy az általuk kedvelt márkákat, cégeket,...
A márka ismertségének folyamatos növelése elengedhetetlen, ha szeretnénk, hogy minél több ember értesüljön cégünkről, termékeinkről vagy szolgáltatásainkról, fogyasztóink kedveljék, bizalommal viszonyuljanak hozzá és előnyösebbnek találják, mint a versenytársainkat. Az alábbiakban összefoglaljuk a leghatékonyabb módszereket, hogy miként növelhetjük...
Amit a keresőbarát szövegírásról tudnod kell
Nem kérdés, hogy a keresőbarát szövegírás az online tartalomgyártás egyik legfontosabb eleme, hiszen segítségével biztosíthatjuk, hogy célközönségünk rátaláljon a tartalmainkra a keresőkben. De mire érdemes figyelni a keresőbarát szövegírás során? Hogyan optimalizáljuk marketing szövegeinket? Alábbi bejegyzésünkben eláruljuk.
Egy hónapja, pontosan szeptember 19-én indítottuk útjára a Csak a Zene .Net zenei hírportálunkat, ahol már több, mint 120 hazai és nemzetközi zenei hírt, program- és klipajánlót publikáltunk. Te jártál már a www.csakazene.net oldalunkon?
A kulcsszókutatás ABC-je – 2. rész
A kulcsszókutatásról szóló cikksorozatunk első részében áttekintettük, hogy milyen típusú keresési kulcsszavak léteznek és azok miként működnek, most pedig nézzük meg, hogyan találhatunk rá célközönségünk kedvenc keresőkifejezéseire és mi a teendőnk, ha megtaláltuk azokat.