Friss hírek

A kínai Temu online piactér, mint az e-kereskedelem új óriása, villámgyors terjeszkedésével világszerte felforgatja a hagyományos e-kereskedelmi struktúrákat, Magyarország sem kivétel. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogy a Temu milyen stratégiákat alkalmaz a piaci térhódítás érdekében, és miként hatnak ezek a helyi webshopok működésére. Megvizsgáljuk...

A közösségi média óriási lehetőségeket rejt, hogy növeld énmárkádat és szakértői márkaismertségedet. Azonban, mint minden eszköznél, itt is nagy a felelősség: egy rosszul megválasztott téma komoly károkat okozhat a márkaépítés folyamatában. Lássuk, melyek azok a megosztó témák, amelyektől érdemes távol maradnod, hogy énmárkád ne csorbuljon!

Tudni szeretnéd, hogy milyen okok vagy indokok alapján dönthetnek úgy a látogatóid, hogy vásárlás nélkül elhagyják a webshopod? Mutatunk 50 lehetséges kilépési pontot, amivel leellenőrizheted, hogy a webshopod fel van-e készítve a leggyakoribb elhagyási okok kivédésére.

Az online és a digitális világ rohamos fejlődésével egyre több vállalkozás ismeri fel a jelenlét fontosságát a digitális térben. De vajon egy online marketing vagy egy digitális marketing ügynökség tud jobban segíteni? Ebben a blogposztban átfogó képet adunk arról, hogy melyek azok a különbségek, amelyek meghatározhatják, hogy milyen...

Egy marketing vagy kreatív ügynökség egyik legféltettebb kincse a profi kreatív szövegíró, aki tényleg érti a dolgát. A kiemelkedően jó szövegírók számos kulcsfontosságú jellemzővel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan kommunikáljanak és meggyőző tartalmakat hozzanak létre. Megkérdeztük ügyfeleinket és kollégáinkat,...

Ha vállalkozóként, cégvezetőként vagy webshop tulajdonosként te is azon gondolkodsz, hogy belépj az online marketing világába, biztosan felmerült benned a kérdés: Mennyibe fog ez kerülni? Ebben a részletes útmutatóban átfogó képet kínálunk az online marketing ügynökségek feladatairól és 2024-es árairól, hogy segítsünk neked reális költségvetést...

Érdekel az E-kereskedelem, a webshopok világa és munkáddal szívesen támogatnád a beszerzés, az ügyfélszolgálat és a marketing csapat hatékonyságát? Gyere hozzánk junior kereskedelmi asszisztens poziba.

Fiatalos csapatunkba új, önálló munkavégzésre is képes alkalmazott grafikus, képszerkesztő munkatársat keresünk heti 20 órába, hibrid munkavégzéssel. Csatlakozz ügynökségünkhöz ha magadra ismersz az alábbi hirdetésben.

Gyakorlott szövegíró vagy és talpraesetten kezelsz minden közösségi média csatornát? Lelkes vagy, szeretsz online tartalmakat gyártani? Foglalkoztat a digitális marketing világa? Gyere, jelentkezz ügynökségünkhöz Social Media és Content Specialist munkatársnak.

Előző cikkünkben már kitértünk 6 alapvető és kulcsfontosságú tényezőre, melyek nélkül nem fog sikerülni vásárlásra bírni weboldalad vagy webshopod látogatóit. Ebben a bejegyzésben pedig további 6 stratégiai támpontot adunk, melyekkel áttörést hozhatsz és fellendítheted forgalmad. Felkészültél? Akkor olvass tovább és alkalmazd kipróbált...