Friss hírek

A vállalkozások számára az online jelenlét ma fontosabb, mint valaha, hisz leendő ügyfeleik egyre inkább az internetet választják informálódásra, sőt vásárlásra és szolgáltatások megrendelésére is. Épp ezért sok vállalkozás számára az egyik legfontosabb céllá vált az online jelenlét és az ügyfélbázis növelése. A weboldalak látogatóiból viszont nem...

A digitális marketing világában egyre növekvő fontossággal bír az online jelenlét és a hirdetések hatékonysága. A PPC (Pay-Per-Click) marketing ügynökségek olyan szakértők, akik segítenek vállalkozásoknak kiaknázni az internetes hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Ebben a cikkünkben bemutatjuk, hogy pontosan mivel foglalkozik egy PPC marketing...

A közösségi weboldalak immár 20 éve adnak lehetőséget az ismerőseinkkel való virtuális kapcsolattartásra, ám nem kellett sokat várni és a vállalkozások is megtalálták benne az üzleti potenciát, meglévő és leendő vásárlóik megszólításának és a kétoldalú kommunikáció módját. De mi a sikeres közösségi média aktivitás titka egy vállalkozás vagy márka...

Biztosan hallottad, vagy olvastad már a PPC (Pay-Per-Click) marketing kifejezést, de ha pontosan nem tudod, hogy mit jelent, vagy még nem volt időd elmélyülni ebben a digitális marketing stratégiában, akkor most részletesen megmutatjuk a PPC marketing előnyeit és alkalmazási lehetőségeit, sőt ha ezek után úgy érzed, hogy a PPC hirdetéseket...

Ha szereted a digitális világot, a pörgést és örömöd leled a kreatív kihívásokban, akkor ez az álláshirdetés pont neked szól! Keresünk egy lelkes, lendületes, de a határidők betartására és betartatására is igényes személyt, aki szívesen csatlakozna ügynökségünkhöz, mint Marketing Koordinátor.

Az online kereskedelem területe egyre növekszik, és egyre több vállalkozó látja a sikerét egy webshop elindításában. Egy webáruház megnyitása azonban sokkal többet jelent, mint egy weboldal létrehozása a termékeinkkel. Ahhoz, hogy egy webshop sikeres legyen, számos lépést kell tenni és számos marketingtechnikát szükséges alkalmazni. Az alábbiakban ...

A digitális marketing és a keresőoptimalizálás mindig is gyorsan változó területek voltak. Ahogy azonban a mesterséges intelligencia (továbbiakban: MI, angolul: Artificial Intelligence, azaz röviden: AI) egyre elterjedtebbé válik, egyre nagyobb hatással lesznek az online keresések eredményeire és a digitális marketingre általában. Ebben a...

A közösségi média az életünk fontos, egyeseknek talán már nélkülözhetetlen része lett az utóbbi években, és az emberek többsége naponta használja ezeket a platformokat. Az üzleti világban is egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformok, hiszen az ügyfelek számára is egyre fontosabb, hogy az általuk kedvelt márkákat, cégeket,...

A márka ismertségének folyamatos növelése elengedhetetlen, ha szeretnénk, hogy minél több ember értesüljön cégünkről, termékeinkről vagy szolgáltatásainkról, fogyasztóink kedveljék, bizalommal viszonyuljanak hozzá és előnyösebbnek találják, mint a versenytársainkat. Az alábbiakban összefoglaljuk a leghatékonyabb módszereket, hogy miként növelhetjük...

Nem kérdés, hogy a keresőbarát szövegírás az online tartalomgyártás egyik legfontosabb eleme, hiszen segítségével biztosíthatjuk, hogy célközönségünk rátaláljon a tartalmainkra a keresőkben. De mire érdemes figyelni a keresőbarát szövegírás során? Hogyan optimalizáljuk marketing szövegeinket? Alábbi bejegyzésünkben eláruljuk.