Minőségi tartalmakra valós érdeklődők

Natív tartalomajánlók a legnagyobb hazai kiadók oldalain

Te is úgy érzed, hogy PPC kampányaid – legyen az Google Ads vagy Facebook – nem hozzák a várt eredményeket? Sokat költesz, de a megtérülés elmarad? Ne aggódj, van megoldás! A 'Vantgard Digital natív hirdetéskezelési szolgáltatása új szintre emeli a digitális marketinged hatékonyságát.

Mit jelentenek a natív hirdetési megoldások?

A szerkesztőségi cikkek között megjelenő támogatott tartalmakat (pl. főoldalakon, cikkbe ágyazva, vagy a cikkek alatti tartalomaján-lóban) nevezzük natív hirdetéseknek. Használható brand építésre, tartalomra történő forgalom-terelésre, vagy akár közvetlen vásárlásösztönzésre is. Az online eredményközpontú kommunikáció (1. keresőmarketing, 2. közösségi média, 3. natív hirdetések) harmadik pillére.

De miért éri meg natív hirdetésekkel dolgozni?

A PPC kampányokkal szemben, ahol sokszor inkább csak a költségeket növeled, natív hirdetésekkel valós érdeklődőket érsz el. Az olvasók nem éreznek reklámnyomást, hiszen ezek a hirdetések úgy olvadnak bele a szerkesztőségi tartalmakba, hogy nem szakítják meg a böngészési élményt.

Tudtad, hogy az USA-ban már a digitális marketing költségvetés több mint kétharmada natív hirdetésekre megy? Miért maradnál le erről, ha a te vállalkozásod is profitálhatna ebből a forradalmi eszközből?

Webshopodnak vagy weboldaladnak szüksége van arra, hogy olyan célzott forgalmat érjen el, amely nemcsak rákattint, de vásárol is. És pontosan ebben rejlik a natív hirdetések ereje! A natív formátumok olyan tartalomajánló dobozokban jelennek meg, amelyek a látogatók számára releváns, hasznos információkat nyújtanak. Így a kattintások száma nő, míg az elkötelezettség és a konverziók szintje is javul.

További előnye a natív hirdetéseknek, hogy nem akadályozza meg a megjelenésüket semmilyen reklámblokkoló. Mivel szinte beleolvadnak az oldal tartalmába, így nemcsak több emberhez jut el az üzeneted, hanem valóban el is olvassák azt.

És a legjobb? Csak akkor fizetsz, ha a látogatók kattintanak a hirdetéseidre! Ilyen egyszerű.

Hogyan működik?

  • Az olvasók számára releváns cikkajánlók között jelenítjük meg a kiajánló dobozokat,
  • ezáltal sokkal jobb reakciókat és konverziókat tudunk elérni, szemben a hagyományos display / banneres megjelenéssel.
  • Célcsoportodnak megfelelően választunk tematikus oldalcsomagot vagy állítunk be célzott közönséget.
  • Válaszd ki a reklámozni kívánt tartalmat, blogot vagy céloldalt, és kattintás után egyből ide tereljük az olvasót.

Több, mint 100 minőségi médiapartnerünk oldalán van lehetőséged megjelenni:

Csak add meg a kampánycélod, a többi a mi dolgunk

Miért ne próbálnád ki te is a natív hirdetések erejét? A 'Vantgard Digital teljes körű hirdetéskezelést biztosít neked:

Kampánytervezés

Kampánymenedzser kollégánk segít a kampány megtervezésében, átbeszéljük a céljaidat, célcsoportodat, előkészítjük az érkező oldalt vagy blogot, megírjuk a hirdetési szövegeket, biztosítjuk a kampányod kreatívjait, valamint az utánkövetéshez szükséges mérőkódokat is.

Kampánymenedzsment

A meghatározott költség- vagy forgalmi kereteknek megfelelően saját kampánymenedzser felületünkön létrehozzuk a kampányod, meghatározva az időszakot és a különböző célzási paramétereket, majd folyamatosan optimalizáljuk azt a legjobb eredmények elérése érdekében. 

Valós idejű statisztikák

A kampányod alatt folyamatosan mérjük az egyes kreatívok teljesítményét, követjük a megjelenési és kattintási számokat, konverziókat, melyet egy linken keresztül Te is folyamatosan nyomonkövethetsz, így teljes transzparenciát kapsz.

Pénzügyek kezelése

A médiatulajdonosokkal nem kell szerződnöd, de még egyeztetned sem, minden adminisztratív és pénzügyi terhet leveszünk a válladról, Te csak fogadd a weboldaladra érkező releváns látogatókat. Átlátható és teljesítmény alapú havi elszámolást biztosítunk, napi CT és pénzügyi korlát lehetőséggel és nincs minimum költés.

Nincs veszítenivalód, hiszen mi teljesítményalapú árazást alkalmazunk – tehát csak a kattintások után fizetsz! Ez garantálja, hogy a pénzedet valóban csak azokra a látogatókra költöd, akik értéket is hoznak a vállalkozásodnak.

Ne pazarold tovább az időd és a pénzed kevésbé hatékony PPC kampányokra! Lépj velünk kapcsolatba még ma, és próbáld ki, hogyan teheti a 'Vantgard Digital natív hirdetéskezelése sikeresebbé a vállalkozásodat. 

A natív hirdetések sikerének kulcsa

  • Az ok, amiért a natív tartalom felülmúlja az online hirdetések egyéb formáit, hogy a közönség figyelme nem szakad meg – zökkenőmentesen tudnak átjutni a hirdetésen más tartalomig, minimális fókusz- és figyelemvesztéssel.
  • Leküzdik a felhasználók bannervakságát és a hirdetésekkel szembeni ellenérzéseiket úgy, hogy közben nem igényelnek semmilyen erőfeszítést a közönségtől.
  • A natív hirdetések sikere attól függ, hogy mennyire tűnnek ki, miközben nem zavarják a felhasználói élményt.

Nincs használható blogcikked?

Mi elkészítjük Neked!

  • Témakutatás és javaslatok
  • Kulcsszókutatás és címkefelhő
  • min. 1.500 – 4.000 karakter hossz
  • Jogtiszta illusztrációk (2 db)
  • Szövegbe ágyazott horgonylinkek (hivatkozások)
  • Igény esetén publikáljuk is a weboldaladon

Kérj ajánlatot kreatív szövegírás szolgáltatásunkra, hogy figyelemfelkeltő és eladásösztönző webes tartalmaid legyenek.

Sikersztori

Megbízónk, a hiteles, elektronikus kézi aláírás megoldásokat biztosító alairom.hu számára cél volt, hogy a vállalkozók és a pénzügyi, gazdasági döntéshozók által olvasott szaklapokban jelenjen meg B2B üzenete. A kampány feladminisztrálását és jóváhagyását követő 1 órán belül a HVG, Haszon, Privátbankár, mfor, Digitalhungary, Tőzsdefórum, Piacésprofit, ... csak pár azon médiumok közül, melyeken megjelentek partnerünk hirdetései.

Tapasztalatunk: azok a látogatók, akik natív hirdetésből érkeznek egy blogcikkre vagy termékkategória oldalra, ők több időt töltenek a weboldalon, egy munkameneten belül több oldalt néznek meg, mint az átlagos felhasználók, sőt sokkal informáltabbak egy ajánlatkérés vagy vásárlás során.


Örülnénk, ha együtt dolgozhatnánk!

  • Ha szeretnéd, hogy a Te híreid, blogcikkeid vagy szolgáltatásaid is megjelenjenek a legolvasottabb hazai online kiadványok cikkajánlóiban, segítünk, hogy olvasóid rád találjanak.
  • Ha nincs ajánlható tartalmad, ne aggódj, kreatív szövegíró kollégáink megírják helyetted azt is.
  • Valós érdeklődők, releváns tatalmú, piacvezető online sajtótermékekről.
  • 2024. november 30-ig történő megjelenítésekre 50% kedvezmény az ügynökségi árból!

Keress bennünket egy ingyenes ajánlatért még ma!


Gyakran Ismétlődő Kérdések


1. Mit jelent a natív hirdetés?

A natív hirdetés olyan reklám, amely vizuálisan és tartalmilag is beleolvad a környezetébe, így az olvasók nem érzik zavarónak. Ezek a hirdetések szerkesztőségi cikkek között jelennek meg, és természetes módon ösztönöznek kattintásra, hiszen a látogatók úgy érzik, hogy a tartalom szerves részét képezik.

2. Miben különbözik a natív hirdetés a hagyományos PPC kampányoktól?

A natív hirdetés nem szakítja meg a felhasználói élményt, hanem természetesen illeszkedik az oldal tartalmához. Ezzel szemben a PPC kampányok (mint a Google Ads vagy a Facebook hirdetések) sokszor közvetlenül reklámhatást keltenek, és a felhasználók gyakran elkerülik őket. A natív hirdetés viszont diszkrétebb, így jobb kattintási arányt és konverziót érhet el.

3. Hogyan lehet célzottan megjeleníteni a natív hirdetéseket?

A natív hirdetéseinket földrajzi hely, eszköztípus (mobil vagy asztali gép), tematikus oldalcsomagok, kulcsszavak, és akár címketargetálás alapján is célzottan jelenítjük meg. Ez biztosítja, hogy a hirdetésed pontosan azokhoz az emberekhez jut el, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnek a tartalmad iránt.

4. Mi történik, ha nincs blogcikkem vagy tartalmam a hirdetésekhez?

Ne aggódj! Ha nincs kész tartalmad, mi elkészítjük neked. Kreatív szövegíró kollégáink segítenek a témakutatásban, kulcsszókutatásban, és elkészítik a szükséges blogcikket vagy landing oldalt, amire a kampány épül.

5. Mennyibe kerül egy natív hirdetési kampány?

A natív hirdetési kampányaink CPC (kattintás alapú) árazással működnek, ami azt jelenti, hogy csak akkor fizetsz, ha valaki ténylegesen rákattint a hirdetésedre. Az árak nagyban függnek a célközönségtől, a kampány nagyságától és a célzott tartalomtól, de általában 55-65 Ft közötti kattintási költséggel lehet számolni.

6. Hogyan kezdhetem el?

Egyszerűen vedd fel velünk a kapcsolatot, és megbeszéljük a kampányod részleteit! Kezdésként ingyenes konzultációt biztosítunk, ahol feltérképezzük a céljaidat, és személyre szabott ajánlatot adunk a natív hirdetéskezeléshez.

Ne habozz! Indítsd el még ma natív hirdetési kampányodat, és tapasztald meg, hogy milyen, amikor a marketing befektetésed valóban megtérül!