Minőségi tartalmakra valós érdeklődők
Natív tartalomajánlók a legnagyobb hazai kiadók oldalain
Te is úgy érzed, hogy PPC kampányaid – legyen az Google Ads vagy Facebook – nem hozzák a várt eredményeket? Sokat költesz, de a megtérülés elmarad? Ne aggódj, van megoldás! A 'Vantgard Digital natív hirdetéskezelési szolgáltatása új szintre emeli a digitális marketinged hatékonyságát.
Mit jelentenek a natív hirdetési megoldások?
A szerkesztőségi cikkek között megjelenő támogatott tartalmakat (pl. főoldalakon, cikkbe ágyazva, vagy a cikkek alatti tartalomajánlóban) nevezzük natív hirdetéseknek. Használható brand építésre, tartalomra történő forgalomterelésre, vagy akár közvetlen vásárlásösztönzésre is. Az online eredményközpontú kommunikáció (1. keresőmarketing, 2. közösségi média, 3. natív hirdetések) harmadik pillére.

De miért éri meg natív hirdetésekkel dolgozni?
A PPC kampányokkal szemben, ahol sokszor inkább csak a költségeket növeled, natív hirdetésekkel valós érdeklődőket érsz el. Az olvasók nem éreznek reklámnyomást, hiszen ezek a hirdetések úgy olvadnak bele a szerkesztőségi tartalmakba, hogy nem szakítják meg a böngészési élményt.
Tudtad, hogy az USA-ban már a digitális marketing költségvetés több mint kétharmada natív hirdetésekre megy? Miért maradnál le erről, ha a te vállalkozásod is profitálhatna ebből a forradalmi eszközből?
Webshopodnak vagy weboldaladnak szüksége van arra, hogy olyan célzott forgalmat érjen el, amely nemcsak rákattint, de vásárol is. És pontosan ebben rejlik a natív hirdetések ereje! A natív formátumok olyan tartalomajánló dobozokban jelennek meg, amelyek a látogatók számára releváns, hasznos információkat nyújtanak. Így a kattintások száma nő, míg az elkötelezettség és a konverziók szintje is javul.
További előnye a natív hirdetéseknek, hogy nem akadályozza meg a megjelenésüket semmilyen reklámblokkoló. Mivel szinte beleolvadnak az oldal tartalmába, így nemcsak több emberhez jut el az üzeneted, hanem valóban el is olvassák azt.
És a legjobb? Csak akkor fizetsz, ha a látogatók kattintanak a hirdetéseidre! Ilyen egyszerű.
Hogyan működik?
- Az olvasók számára releváns cikkajánlók között jelenítjük meg a kiajánló dobozokat,
- ezáltal sokkal jobb reakciókat és konverziókat tudunk elérni, szemben a hagyományos display / banneres megjelenéssel.
- Célcsoportodnak megfelelően választunk tematikus oldalcsomagot vagy állítunk be célzott közönséget.
- Válaszd ki a reklámozni kívánt tartalmat, blogot vagy céloldalt, és kattintás után egyből ide tereljük az olvasót.
Több, mint 100 minőségi médiapartnerünk oldalán van lehetőséged megjelenni:

Csak add meg a kampánycélod, a többi a mi dolgunk
Miért ne próbálnád ki te is a natív hirdetések erejét? A 'Vantgard Digital teljes körű hirdetéskezelést biztosít neked:

Kampánytervezés
Kampánymenedzser kollégánk segít a kampány megtervezésében, átbeszéljük a céljaidat, célcsoportodat, előkészítjük az érkező oldalt vagy blogot, megírjuk a hirdetési szövegeket, biztosítjuk a kampányod kreatívjait, valamint az utánkövetéshez szükséges mérőkódokat is.

Kampánymenedzsment
A meghatározott költség- vagy forgalmi kereteknek megfelelően saját kampánymenedzser felületünkön létrehozzuk a kampányod, meghatározva az időszakot és a különböző célzási paramétereket, majd folyamatosan optimalizáljuk azt a legjobb eredmények elérése érdekében.

Valós idejű statisztikák
A kampányod alatt folyamatosan mérjük az egyes kreatívok teljesítményét, követjük a megjelenési és kattintási számokat, konverziókat, melyet egy linken keresztül Te is folyamatosan nyomonkövethetsz, így teljes transzparenciát kapsz.

Pénzügyek kezelése
A médiatulajdonosokkal nem kell szerződnöd, de még egyeztetned sem, minden adminisztratív és pénzügyi terhet leveszünk a válladról, Te csak fogadd a weboldaladra érkező releváns látogatókat. Átlátható és teljesítmény alapú havi elszámolást biztosítunk, napi CT és pénzügyi korlát lehetőséggel és nincs minimum költés.
Nincs veszítenivalód, hiszen mi teljesítményalapú árazást alkalmazunk – tehát csak a kattintások után fizetsz! Ez garantálja, hogy a pénzedet valóban csak azokra a látogatókra költöd, akik értéket is hoznak a vállalkozásodnak.
Ne pazarold tovább az időd és a pénzed kevésbé hatékony PPC kampányokra! Lépj velünk kapcsolatba még ma, és próbáld ki, hogyan teheti a 'Vantgard Digital natív hirdetéskezelése sikeresebbé a vállalkozásodat.
A natív hirdetések sikerének kulcsa
- Az ok, amiért a natív tartalom felülmúlja az online hirdetések egyéb formáit, hogy a közönség figyelme nem szakad meg – zökkenőmentesen tudnak átjutni a hirdetésen más tartalomig, minimális fókusz- és figyelemvesztéssel.
- Leküzdik a felhasználók bannervakságát és a hirdetésekkel szembeni ellenérzéseiket úgy, hogy közben nem igényelnek semmilyen erőfeszítést a közönségtől.
- A natív hirdetések sikere attól függ, hogy mennyire tűnnek ki, miközben nem zavarják a felhasználói élményt.
Nincs használható blogcikked?
Mi elkészítjük Neked!
- Témakutatás és javaslatok
- Kulcsszókutatás és címkefelhő
- min. 1.500 – 4.000 karakter hossz
- Jogtiszta illusztrációk (2 db)
- Szövegbe ágyazott horgonylinkek (hivatkozások)
- Igény esetén publikáljuk is a weboldaladon
Kérj ajánlatot kreatív szövegírás szolgáltatásunkra, hogy figyelemfelkeltő és eladásösztönző webes tartalmaid legyenek.
Sikersztori
Megbízónk, a hiteles, elektronikus kézi aláírás megoldásokat biztosító alairom.hu számára cél volt, hogy a vállalkozók és a pénzügyi, gazdasági döntéshozók által olvasott szaklapokban jelenjen meg B2B üzenete. A kampány feladminisztrálását és jóváhagyását követő 1 órán belül a HVG, Haszon, Privátbankár, mfor, Digitalhungary, Tőzsdefórum, Piacésprofit, ... csak pár azon médiumok közül, melyeken megjelentek partnerünk hirdetései.
Tapasztalatunk: azok a látogatók, akik natív hirdetésből érkeznek egy blogcikkre vagy termékkategória oldalra, ők több időt töltenek a weboldalon, egy munkameneten belül több oldalt néznek meg, mint az átlagos felhasználók, sőt sokkal informáltabbak egy ajánlatkérés vagy vásárlás során.

Örülnénk, ha együtt dolgozhatnánk!
- Ha szeretnéd, hogy a Te híreid, blogcikkeid vagy szolgáltatásaid is megjelenjenek a legolvasottabb hazai online kiadványok cikkajánlóiban, segítünk, hogy olvasóid rád találjanak.
- Ha nincs ajánlható tartalmad, ne aggódj, kreatív szövegíró kollégáink megírják helyetted azt is.
- Valós érdeklődők, releváns tatalmú, piacvezető online sajtótermékekről.
- 2024. november 30-ig történő megjelenítésekre 50% kedvezmény az ügynökségi árból!
Keress bennünket egy ingyenes ajánlatért még ma!
Gyakran Ismétlődő Kérdések
1. Mit jelent a natív hirdetés?
A natív hirdetés olyan reklám, amely vizuálisan és tartalmilag is beleolvad a környezetébe, így az olvasók nem érzik zavarónak. Ezek a hirdetések szerkesztőségi cikkek között jelennek meg, és természetes módon ösztönöznek kattintásra, hiszen a látogatók úgy érzik, hogy a tartalom szerves részét képezik.
2. Miben különbözik a natív hirdetés a hagyományos PPC kampányoktól?
A natív hirdetés nem szakítja meg a felhasználói élményt, hanem természetesen illeszkedik az oldal tartalmához. Ezzel szemben a PPC kampányok (mint a Google Ads vagy a Facebook hirdetések) sokszor közvetlenül reklámhatást keltenek, és a felhasználók gyakran elkerülik őket. A natív hirdetés viszont diszkrétebb, így jobb kattintási arányt és konverziót érhet el.
3. Hogyan lehet célzottan megjeleníteni a natív hirdetéseket?
A natív hirdetéseinket földrajzi hely, eszköztípus (mobil vagy asztali gép), tematikus oldalcsomagok, kulcsszavak, és akár címketargetálás alapján is célzottan jelenítjük meg. Ez biztosítja, hogy a hirdetésed pontosan azokhoz az emberekhez jut el, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnek a tartalmad iránt.
4. Mi történik, ha nincs blogcikkem vagy tartalmam a hirdetésekhez?
Ne aggódj! Ha nincs kész tartalmad, mi elkészítjük neked. Kreatív szövegíró kollégáink segítenek a témakutatásban, kulcsszókutatásban, és elkészítik a szükséges blogcikket vagy landing oldalt, amire a kampány épül.
5. Mennyibe kerül egy natív hirdetési kampány?
A natív hirdetési kampányaink CPC (kattintás alapú) árazással működnek, ami azt jelenti, hogy csak akkor fizetsz, ha valaki ténylegesen rákattint a hirdetésedre. Az árak nagyban függnek a célközönségtől, a kampány nagyságától és a célzott tartalomtól, de általában 55-65 Ft közötti kattintási költséggel lehet számolni.
6. Hogyan kezdhetem el?
Egyszerűen vedd fel velünk a kapcsolatot, és megbeszéljük a kampányod részleteit! Kezdésként ingyenes konzultációt biztosítunk, ahol feltérképezzük a céljaidat, és személyre szabott ajánlatot adunk a natív hirdetéskezeléshez.
Ne habozz! Indítsd el még ma natív hirdetési kampányodat, és tapasztald meg, hogy milyen, amikor a marketing befektetésed valóban megtérül!