Képzések
Cégünk a B/2024/000153 számon nyilvántartásba vett felnőttképző szervezet. Célunk olyan felnőttképzési ismeretek átadása és oktatása, melyek elősegítik hallgatóink munkavállalását, szakmai és gyakorlati ismereteik bővítését.
Jelenleg elérhető felnőttképzéseink:
"Válj a szövegírás mesterévé"
Részvételi oklevéllel elismert
kreatív szövegírás alapozó és kiegészítő képzés
.: Mit tanulhatok? - A kreatív szövegírás művészetét, azaz meggyőző szövegeket írni weboldalakra, webshopokhoz, hírlevélbe, közösségi média oldalakra, hirdetésekhez és üzleti levelekben.
.: Kiknek ajánlott elvégezni? - Vállalkozóknak, webshop tulajdonosoknak, marketing szakembereknek, virtuális asszisztenseknek, értékesítőknek, pályakezdőknek és mindazoknak, akiknek szükségük van a munkájukban a kreatív szövegírásra.
.: Hogyan épül fel a képzés? - Szövegíró képzésünk 3 egymásra épülő modulból áll, egy alapozó, egy haladó és egy "mester" képzésből. Mindhárom modul 2 x 4 órás, tematikus oktatási tervre van osztva, melyről alább részletesen olvashatsz.
.: Muszáj mindhárom modult befizetni és elvégezni? - Nem, akár csak a kezdő, alapozó szintre is jelentkezhetsz és ha úgy gondolod, hogy hasznos volt és tovább lépnél, lesz lehetőséged rá.
.: Van lehetőség csak a haladó vagy a "mester" képzésre jelentkezni? - Sajnos nem áll módunkban az alapok kihagyásával haladó vagy "mester" képzést indítani, mert ha az oktatási tematikát megnézed, a képzési szintek szervesen egymásra épülnek, így a válaszunk sajnos: nincs lehetőség.
.: Mennyire gyakorlatias az oktatás? - Képzési tematikánkat úgy állítottuk össze, hogy egy abszolút kezdő jelentkező is el tud indulni és minden 45 perces elméleti tananyag után 15 perces gyakorlati rész segíti annak beépülését a mindennapi használatba. A gyakorlati képzésben esettanulmányokat és a jelentkezők által választott, akár saját projekteket is feldolgozunk.
.: Mikor indul a képzés? - Következő alapozó képzésünk 2024. április 18-án és április 25-én (két egymást követő csütörtök) délelőtt 9:00-13:30 óráig fog tartani. Haladó és "mester" képzésünk ezt követően május 30-ig bezárólag lesz megszervezve.
.: Személyes vagy online a tanfolyam? - Szövegírás képzéseinken személyesen vehetsz részt, mert hiszünk az interaktivitás és a közvetlen visszajelzés fontosságában, a személyre szabott tanulási élményben, a csoportdinamikában, a tanulási környezet jelentőségében, valamint a személyes részvétel magasabb szintű elkötelezettségében és motivációs erejében.
.: Hol lesz a képzés? - Szövegírás képzéseinket Budapesten, az irodaházunk földszinti tárgyalótermében tartjuk, szuper kényelmes és technikailag teljesen felszerelt körülmények között. Címünk: 1131 Budapest, Rokolya u. 1-13. (Rokolya Irodaház).
.: Mennyien vesznek részt a képzésen? - Bár a tárgyalónkban akár 22 fő is kényelmesen elfér, kiscsoportos, alkalmanként 6-18 fő közötti képzést szervezünk, így az írási gyakorlatok, csoportmunkák és workshopok interaktív környezetben valósulhatnak meg.
.: Mennyibe kerül?
- Ha modulonként, lépésről lépésre haladnál, akkor a modulok díja bruttó 80.000 Ft.
- Ha a kezdő és a haladó szintet csomagban foglalod le, akkor 160.000 Ft helyett Neked bruttó 140.000 Ft-ba kerül a két modul és megtakarítasz 20.000 Ft-ot.
- Ha viszont a teljes képzést választod, akkor 45.000 Ft árelőnnyel, 240.000 Ft helyett 195.000 Ft-ot kell fizetned.
.: Hogyan tudom lefoglalni a helyem? - A 2024. április 18-án induló képzésre a lap alján lévő form kitöltésével és a képzési díj befizetésével tudod lefoglalni a helyed. A díjat a 'Vantgard Digital Kft. nevén, a CIB Banknál vezetett 10700347-72687633-51100005 számú számlaszámra kérjük egy összegben befizetni vagy átutalni, közleményben kérjük a résztvevő nevét és a "szövegírás képzés" megjelölését. Részletfizetésre nincs lehetőség!
.: Meddig kell jelentkezni? - A jelentkezéseket a befizetések beérkezésének sorrendjében tudjuk elfogadni! A 2024. április 18-án induló képzésre maximum 18 főt tudunk felvenni, ennél nagyobb jelentkezőszám esetén pótnapot hirdetünk, így javasoljuk, hogy minél előbb foglald le a helyed, nehogy lemaradj a képzésről.
.: Kapok valamilyen oklevelet vagy igazolást a képzésről? - Igen, az egyes modulok elvégzését követően a képzésen való részvételről névre szóló oklevelet állítunk ki.
.: Kell vizsgázni a tananyagból? - Képzésünk nem vizsgakötelezett, a hallgatók ismereteinek bővítésére, gyakorlatszerzésre és a munkavállalás elősegítésére jött létre, így a megszerzett tudásról nem kell számot adni, nincs vizsga a képzések végén.
.: Ki vagy kik fogják tartani a képzéseket? - Szövegírás mestere képzésünk moduljaiban oktatóként kollégáinkkal fogsz találkozni, akik saját szakterületeiken szerzett több éves, vagy akár évtizedes tudásukat és tapasztalataikat fogják átadni.
Oktatási tematika
Kezdő Szint
1. Nap (4 óra)
Bevezetés a kreatív szövegírás és a tartalommarketing alapjaiba
- A kreatív szövegírás és a tartalommarketing alapjai, céljai és jelentősége a digitális marketingben, helye a marketingstratégiában.
- A copywriting és a contentwriting: a két út.
- Ismerd meg a közönséged: a célcsoport meghatározásának, igényeik, preferenciáik és viselkedésük megértésének módszerei, a célcsoportra szabott kommunikáció fontossága.
- Hogyan alkossunk personát/avatart.
- A különböző kommunikációs csatornák (weboldalak, blogok, közösségi média) jellemzői és célközönsége. Hol és hogyan kommunikálj.
Alapvető írástechnikák
- Szöveg strukturálása: az olvasóbarát tartalom titka.
- Long-form és Short-form tartalom.
- Az AIDA(R) és a további modellek: a kreatív szövegírás művészete.
- Címek, alcímek, bekezdések, felsorolások és kiemelések hatékony használata.
- A vizuális elemek (képek, videók, táblázatok, grafikonok, infógrafikák) szerepe a szöveg kiegészítésében.
Bevezetés a közösségi média írásba
- A legnépszerűbb közösségi média platformok és azok sajátosságai.
- Tippek és trükkök a figyelemfelkeltő posztok és tartalmak írásához.
- Hashtag- és hangulatjel (emoji) használat: a modern kommunikáció eszközei.
- Az interakciók és konverziók növelésének módjai (hatékony CTA-k), konkrét szövegjavaslatok és tippek, melyek biztosan cselekvést váltanak ki a közösségedben.
2. Nap (4 óra)
Bevezetés
a SEO-ba
- A keresőoptimalizálás (SEO) alapfogalmai és jelentősége a tartalomgyártásban.
- Kulcsszó kutatás és a releváns kulcsszavak beépítése a szövegekbe.
- Az olvasói élmény és a keresőoptimalizálás egyensúlyának megtalálása.
- A SEO szövegírás alapelvei és a leggyakrabban elkövetett hibák.
Ütős weboldal és webshop szövegek
- A hatékony landing oldal felépítése és kulcsfontosságú elemei.
- A jól konvertáló termékleírások és kategória leírások, mint a konverzió motorjai.
- Kulcsszavak és más SEO elemek integrálása a szövegbe.
- A vásárlói döntést befolyásoló, sikeres értékesítési szövegek írása.
Gyakorlati feladatok
- Saját projektekhez kapcsolódó rövid szövegek írása a megtanultak alkalmazásával.
- Az elkészült szövegek és esettanulmányok csoportos elemzése és megvitatása.
Haladó Szint
1. Nap (4 óra)
Mélyebb SEO ismeretek
- Komplex SEO stratégiák, a linképítés és a kulcsszó sűrűség optimalizálás fontossága.
- A meta adatok (címek, leírások) és a strukturált adatok jelentősége, a láthatóság növelésének elengedhetetlen eszközei.
- A SEO-siker mérésének eszközei: Google Analytics, Google Search Console és más eszközök használata.
Az adatvezérelt írás
- Az adatok és analitikák szerepe a tartalomtervezésben.
- Az egészséges egyensúly szöveg és adat között.
Blogírás alapjai
- Hogyan válasszunk témát, ami vonzza az olvasókat és elősegíti a konverziót.
- A tartalomstruktúra, a jó cím, a bevezető, a szövegtörzs és a következtetés fontossága.
- Az olvasók bevonása és hűségének növelése interaktív elemekkel és CTA-kkal.
E-mail marketing
- Az e-mail marketing szerepe és jelentősége a digitális stratégiában 2024-ben.
- Hatásos üzleti e-mailek és értéket adó hírlevelek tervezése.
- Hatékony szövegek és tárgymezők.
- A CTA-k (Callto Action) tervezése és helyes alkalmazása.
2. Nap (4 óra)
Közösségi média stratégiák
- Tartalomtervezés és -naptár készítése, ütemezési eszközök használata.
- A közönség építésének és aktivizálásának módszerei.
- Mérés és értékelés: Hogyan mérjük a közösségi média sikerét?
PPC hirdetések szövegírása
- Alapok és platformok (Google Ads, Facebook Ads stb.) áttekintése.
- Kulcsszó kutatás: a sikeres PPC kampányok alapja - eszközök és technikák a hatékony kulcsszavak kiválasztáshoz.
- Tippek és trükkök a figyelemfelkeltő címek és leírások írásához, amelyek növelik a CTR-t (Click-ThroughRate, azaz a kattintási arány).
Üzleti ajánlólevelek és pitchek
- Az üzleti kommunikáció alapjai.
- A meggyőzés technikái és érvek felépítése.
- Gyakorlati tippek és stratégiák a hatékony üzleti kommunikációhoz.
Gyakorlati feladatok
- Komplex írási és tervezési feladatok elvégzése.
- Saját projektek és kampányok kidolgozása csoportmunkában.
Mester
Szint
1. Nap (4 óra)
Interjútechnikák
- Előkészületeket és megfelelő kérdések kiválasztása egy interjúhoz.
- Az interjú folyamatának menedzselése, a narratíva és a történetmesélés (storytelling) fontossága.
- Az interjúk szerkesztése, formázása és publikálása különböző platformokon.
Haladó SEO és analitika
- Speciális SEO technikák, mint a versenytárs elemzés és a tartalom optimalizálása.
- A tartalom teljesítményének mérése, analitikai eszközök és adatértelmezés.
- A teljesítménymérés alapján történő tartalomfinomítás és optimalizálás.
AI írássegítő eszközök
- Az AI technológia áttekintése és az írássegítő eszközök bemutatása.
- Az AI használatának korlátai és veszélyei.
- Praktikus alkalmazások és etikai megfontolások az AI írássegítésben.
- Az AI eszközök integrálása a kreatív folyamatokba.
- Az AI jövőbeli lehetőségei és kihívásai a szövegírásban.
- Automatizált szövegírás.
Jogi tudatosság
- Mit jelent a szerzői jog.
- Plágium és tartalomhasználati jogok.
- Hivatkozások és idézetek.
2. Nap (4 óra)
Sajtótájékoztatók és sajtóközlemények írása
- A sajtóanyagok célja és stratégiai jelentősége a vállalati kommunikációban.
- A hatékony sajtóközlemények és sajtótájékoztatók szerkezete, felépítése.
- Média kapcsolatok, azaz hogyan építsünk és tartsunk fenn hatékony kapcsolatokat a média képviselőivel, és hogyan növeljük esélyeinket a publikálásra.
Személyre és eseményre szabott tartalomstratégia
- A tartalomstratégia fejlesztése és adaptálása a célközönség igényeihez.
- Válság- és változáskommunikáció.
- A szegmentáció, testreszabás és a tartalom teljesítményének mérési módszerei.
- A tartalomstratégia folyamatos fejlesztése és optimalizálása.
Projektmunka és prezentáció
- A tartalomgyártási projektek tervezése, ütemezése és menedzselése, határidők kezelése, együttműködés a megbízóval és a különböző szakterületekkel (pl. design, marketing, termékfejlesztés stb.).
- A résztvevők által választott projekt vagy kampány részletes kidolgozása (csoportmunka).
- A projektek prezentálása és értékelése.
Záró értékelés
- A képzés során szerzett ismeretek és készségek összegzése.
- Visszajelzés a résztvevőktől és a trénerektől.
- Továbbfejlődési lehetőségek és hálózatépítés.
Jelentkezz most
Szeretnél magabiztos kreatív szövegíró lenni a mesterséges intelligencia (AI) világában? Tanulj meg írásban eladni, rávezetni az olvasókat a kívánt cselekvésre. Most megtanulhatod, hogyan tedd!
Érdeklődj az alábbi űrlap kitöltésével, vagy jelentkezz most 2024. április 18-án induló képzésünkre és megmutatjuk, miként fejleszd íráskészséged, hogy minden üzeneted célba érjen.
Ne feledd! A 2024. április 18-án induló képzésre a form kitöltésével és a képzési díj befizetésével tudod lefoglalni a helyed!
A díjat a 'Vantgard Digital Kft. nevén, a CIB Banknál vezetett 10700347-72687633-51100005 számú számlaszámra kérjük egy összegben befizetni vagy átutalni, közleményben kérjük a résztvevő nevét és a "szövegírás képzés" megjelölését. Részletfizetésre nincs lehetőség!
Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot.